donderdag 24 november 2011

jij maakt het verschil

steekje voor steekje
ze zijn zo klein
maar maken deel
uit van een groot
geheel
zoals jij en ik

iets heel kleins
maakt dus verschil
niet vergeten



Vandaag is Thanksgiving. Vandaag wil ik danken voor het geven.

Zoveel steun, warmte en liefde is ons gegeven. Door vrienden, familie, collega's, bekenden en zelfs door vreemden. Vandaag geef ik de rondbreisjaaltjes, die ik het afgelopen jaar heb gebreid, weg. Als ode aan allen die belangeloos geven.
Het eerste sjaaltje is voor mijn dochter, speciaal vandaag, voor haar warmte, liefde en ontstellend grote kracht. Dank daarvoor.
De andere sjaaltjes gaan een geheel eigen pad,
Daarover later meer.

Ik wil nog zeggen: Dank!

Mieke

2 opmerkingen:

  1. lieve Mieke

    jij maakt het verschil

    de cirkel is rond
    de cirkel waarvan het middelpunt óveral
    en de omtrek nergens is

    zartliche nacht

    es kommt die nacht
    da liebst du

    nicht was schon ist
    was hasslich ist

    nicht was steigt
    was schon fallen muss

    nicht wo du helfen kannst
    wo du hilflos bist

    es ist eine zartliche nacht
    die nacht da du liebst

    was liebe
    nicht retten kann

    hilde domin

    een warme groet van Harold

    BeantwoordenVerwijderen